mandag 2. desember 2013

Skin Food

Her følger et lite tips om noe som lindrer sprukne lepper, triste neglebånd, tørre kinn og hender. Denne lille perlen av en krem er så fet at den over natten forvandler tørr, trist hud til den rene silke.



Her i Trondheim har Kong Vinter så vidt hilst på, men han har tatt på seg hatten og dratt igjen. Nå er det kun to sørgelige plussgrader å spore utenfor husveggen. Likevel vet vi jo at her i byen blir det vinter før eller siden. Jeg kan se for meg at når vi får kjenne på et tosiffret antall minusgrader kan denne kremen komme godt til nytte som kuldekrem. Sant nok er jeg ikke den store skiløperen, men det er deilig å være ute i sprengkulda hvis man er skikkelig påkledd.

For min del byr vinteren også på tropiske temperaturer da jeg skal ut og reise med kjæresten min. Kremen blir med i håndbagasjen på flyturen og blir nok også god for solbrente nesetipper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar