mandag 16. desember 2013

Reisefeber

Som nevnt litt her og der skal jeg ut og reise.

Kjæresten min og jeg, og ganske mange andre familiemedlemmer skal på langtur. Men det er ikke min familie vi skal reise med. Julen skal tilbringes med kjærestens familie. Det blir veldig hyggelig, men litt rart er det jo å ikke skulle være sammen med mor og far i julen.

Vi skal reise til Honolulu og Maui på Hawaii og avslutter med et par dager i San Francisco. Det blir en fantastisk reise, det er jeg sikker på! Min største plan for reisen er strandliv og bøker. Men i tilfelle solbrenthet er det greit med noen back up planer, derfor måtte det noen reisebøker til.

Reisebøker er noen av mine favorittbøker. Da jeg jobbet i bokhandel var det gjerne i reisebokavdelingen at jeg ryddet litt ekstra i. Kanskje fordi at jeg samtidig kunne lese om spennende destinasjoner. Til denne turen har jeg kjøpt inn tre topp 10 bøker. Vi har ikke så mange dager på hver sted, så det blir bare noen attraksjoner som skal besøkes på hver destinasjon. Jeg er ikke enormt glad for sight seeing i store grupper, men noe må jo individualisten få sett og opplevd utover strand og saltvann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar