tirsdag 1. mai 2012

ny musikk, endelig

Jeg lukket øynene og trykket 'kjøp', og vips var iTunes-biblioteket mitt beriket med to nye album.


Lana del Rays Born to Die har jeg siklet på lenge. Og endelig har jeg stemmen hennes i ørene mine.

I tillegg fant The Lion's Roar av First Aid Kit veien til bilbioteket mitt.
To nye album som kommer til å bli lyttet i stykker (?), og som helt klart blir vårens soundtrack. Ingen av albumene er spesielt nye, men det gjør ingenting. Litt forandring i musikklistene er ganske herlig.

Når det gjelder lese-til-eksamen-konsentrasjonsmusikk søker jeg bare på meditation music på youtube. Uendelig av loungemusikk som passer bra som bakgrunnslyd når det skal pugges.

2 kommentarer:

  1. Gøy med ny musikk! Lana Del Rey går på repeat her idag :)

    SvarSlett
  2. Det er et fantastisk album :D

    SvarSlett