lørdag 5. mai 2012

glittersko




Ebay dere, det er farlig spennende!! Med få klikk kan man få de fineste ting sendt hjem til postkassen sin.

En kveld da jeg egentlig skulle vært superfokusert og gjordt meg ferdig med en presentasjon ble Ebay bare alt for fristende. I løpet av få minutter kunne jeg glede meg over at et par sølvglitrende ballerinasko var på vei hit. Lykke!! Og det beste var nok prisen, en brøkdel av det man måtte ha betalt for noe liknende her hjemme.

Bortsett fra at disse er sølvfarget føler jeg meg litt som Dorothy på vei til trollmannen.

Når de så dukket opp i postkassen min var gleden stor, og desverre kortvarig. Skoene var en halv størrelse for små! Forhåpentligvis kan de få et nytt hjem hos M, og så kan jeg bestille meg et nytt par i en halv størrelse større..

Hvis det er en yellow brick road i nærheten av her jeg bor bestiller jeg et par i rødt også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar