mandag 30. april 2012

essie

Så har jeg også oppdaget Essie.

For noen fantastiske neglelakker!

Og enda mer fantastisk var at Walgreens hadde alle farvene jeg ønsket meg til en billig penge. I tillegg til de på bildet fikk jeg med meg enda to til (To buy or not to but og Cute as a butten) i runde nummer to av Walgreens-tråling. Lykke!

Enn så lenge er favoritten Muchi, muchi på fingerneglene. Og tærne hygger seg med Cute as a butten. De gleder seg veldig til gradestokken viser litt flere grader celcius, slik at nye sandaler kan tas i bruk og alle kan få se akkurat hvor søte tottisene er.

Godteri-neglelakken toppes med Essies topcoat Good to go som gjør at lakken holder de to ekstra dagene man gjerne vil at den skal. Og så tørker den superraskt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar