søndag 16. februar 2014

Pizzafest

Det er ikke så mye som trengs for å ha en hyggelig kveld sammen med venner. Pizza er et supert middagsalternativ som ikke tar alt for lang tid å forberede og som kan varieres uendelig. Sammen med gode venner og en flaske rødvin blir det helt sikkert suksess!

Jeg prøvde meg på denne pizzaoppskriften, og resultatet ble veldig bra. Det må likevel nevnes at jeg underveis i steketiden var redd for at det skulle bli pizzasuppe. Kombinasjonen av marinert kylling, marinerte soltørkede tomater og pizzasaus resulterte i mye veske.. Men ved å doble steketiden ble bunnen sprø og fin. I tillegg lagde jeg en ekstra pizza med spekeskinke og rødløk.



Frisk oregano smaker så godt, og det er så hyggelig med friske urter på kjøkkenet.



Perfekt vennemiddagsmat. Mums. Gleder meg til neste gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar