lørdag 1. februar 2014

Michael Kors Selma

Lekre vesker fra lekre merker er veldig veldig stas.

I løpet av et par år har jeg fått en deilig liten samling som jeg setter stor pris på. I Honolulu fant jeg det siste tilskuddet i form av veskemodellen Selma fra Michael Kors. Valget falt på den grå varianten fordi samlingen min allerede inneholder en del sort. I to av tre tilfeller kler jeg meg i sort, så derfor tenkte jeg at grått blir en fin men diskré liten variasjon.



Denne modellen er akkurat passe stor med plass til en bok og iPad i jobb- eller skolesammenheng. Innvendig er det flere smarte lommer som kanskje gjør det litt lettere å holde orden, i tillegg til nøkkelstropp. Det er også en skulderstropp som følger med så vesken kan bæres på tvers, men det kommer nok an på hvor mye faglitteratur jeg propper den med.

Alt i alt er jeg veldig veldig fornøyd med dette kjøpet! Det har vært planlagt i lang tid og jeg har spart, så da er det ekstra stas. Jeg tror genuint at hvis man planlegger og sparer så vil man også glede seg mer over det man kjøper enn hvis man bare "plukker det med seg" når man er på shopping.

2 kommentarer: