tirsdag 28. august 2012

washi


Det kommer nok ikke som en overraskelse på de som er innom her fra tid til annen at undertegnede synes det er ganske stas med pynt. På ting, på meg, egentlig overalt.

Interiørtrender er egentlig ikke noe jeg bruker mye energi på å følge. Men akkurat washi tape synes jeg var en morsom greie. Og denne tapen bruker man altså til å pynte ting med, lykke! Prisen er overraskende stiv i butikkene her hjemme, men på internett kan man som kjent bestille det meste til en brøkdel av prisen. Så da var det jo bare å klikke på betill-hjem-til-postkassen-min knappen når jeg fant denne fine lille interweb-butikken som solgte akkurat disse små rullene med fargerik tape.

Taperullene er tiltenkt å pynte opp noe helt spesielt, og kjenner jeg meg selv rett dukker det nok opp ett bilde eller to av det ferdige resultatet. Jeg kan si så mye som at det som skal pyntes opp er oransje og har en frontlykt fra begynnelsen av 70-tallet.

I tillegg til washi tapen fikk jeg med noen søte klistremerker med ulike finurlige motiver. Ekstra stas. Jeg tror den lille sorte Moleskine-kalenderen min blir glad med den slags pynt.

1 kommentar:

  1. Har ikkje sett den trenden her før, du må poste bilde når du har pynta noke med den! :)

    SvarSlett