søndag 29. april 2012

blaazer

Jeg har akkurat fått øynene opp for hvor mye potensiale en snerten blaazer faktisk bærer med seg. I vinter kjøpte jeg en pudderrosa sak fra H&M, og det er virkelig en favoritt! Loves it! Forrige uke skulle jeg innom samme butikk, ikke for å handle men for å levere noe tilbake. På mystisk vis ble likevel en enkel, sort blaazer med hjem. Den har små rysjer i siden og lyst fôr, og blir helt klart en ny favoritt nå frem mot sommeren!!

Mor kaller meg litt konservativ, og det vil jeg ikke egentlig være (så langt derifra!). På noe kanskje, men ikke på alt. Og blaazere trekker nok på de konservative konnotasjonene. Likevel, satt sammen med store skjerf, flate ballerinas og en yndlingsveske på skulderen vil jeg påstå at selv en sort blaazer kan være passelig avslappet og kult.

Men himmel så lekkert det er med høye hæler og en paljettopp inni. Jeg kjenner på meg at når vi er kommet ut av den o-store eksamensboblen skal jeg ta på meg nettopp dette, sprette en flaske med boblevin og trekke med meg jentene mine for en aldri så liten tur på byen.

Det beste med slike fine plagg fra H&M er at de ikke koster en herregård, men fortsatt er superfine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar