torsdag 26. april 2012

restaurantbesøk med mor

Mor var her i byen forrige helg og det betød en middag eller to på restaurant (JIPPI) i tillegg til at det er veldig fint å ha moren sin i umiddelbar avstand.



Selv om jeg anser meg som noenlunde voksen (av og til i hvert fall..) er er jeg blitt mer mammadalt og pappajente enn hva jeg var da jeg bodde hjemme. (jeg sier jo mor og far, men det finnes liksom ikke noen gode uttrykk som tilsvarer de overnevnte..)

En av de hyggelige middagene med mor og kjæresten, han fikk lov til å være med, ble inntatt på Bakklandet Skysstasjon. Det er en veldig skjev liten café/ restaurant på, såklart, Bakklandet. Med herlig mat!! Min hovedrett bestod av viltgryte, men den forsvat før kamera kom opp av vesken. Dessert var varm eplekake med iskrem. Mmm!

Med å beskrive dette lille spisestedet som skjevt, så mener jeg bokstavlig talt at veggene er skjeve. De heller utover mot gaten. Bygningen er gammel så det kommer jo av det da, og det er ganske morro. Nok en gang, gamle hus 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar