mandag 27. januar 2014

Sølvarmbånd

Armbånd i sølv er nok en av mine favoritter når det gjelder smykker. Jeg går alltid med en tynn sølvring rundt håndleddet. Dette har jeg arvet og jeg er svært glad i det. Det er noe vakkert i det helt enkle.

Da vi var ute på reise ble samlingen av sølvarmbånd økt med to stykker. Det første var en nydelig liten sløyfe fra Kate Spade, og det andre var en enkel sølvring med en liten disk på midten fra Marc By Marc Jacobs. Til sammen utgjør disse en fin liten trio på det høyre håndleddet mitt.





Jeg kunne gjerne tenkt meg sølvpilen fra denne smykkekolleksjonen, men jeg synes at prisen er noe stiv. Derfor blir nok Etsy, nok en gang, løsningen. Der finner man virkelig alt mulig lekkert til en svært god pris.

2 kommentarer:

  1. Dette var da bra lekkert (og så fin bluse du har!). ;)
    Jeg er helt enig i at prisen på smykkene er for stiv, men de er veldig fine da :) Jeg liker den gullknappen veldig godt.

    SvarSlett
  2. Tusen takk :)) De er kjempefine, men sølv er ikke så dyrt at det krever en tusenlapp synes jeg. Gull derimot.. :D

    SvarSlett