søndag 30. september 2012

butikkfrøken


Jeg har fått meg deltidsjobb. I min yndlingsbutikk!

På onsdag skal vi åpne splitter ny butikk på splitter nytt senter. Det har vært veldig morro å få være med på å rigge butikken fra da alt stod i kasser og på paller til det nå begynner å likne en skikkelig butikk.

Masterstudie og deltidsjobb må jeg bare finne ut av å balansere. Motivasjonen for å få det til er på topp, men det skal sies at det er ørlitegranne vanskelig å komme i gang med disse oppgavene mine.. Men jeg synes å erindre noe om at jeg jobber best under press. Og press skal det bli!

Det blir spennende å se om jeg får lønn, eller om klesskapet må utvides. Jeg har lagt min elsk på en nydelig sak i lys pudderrosa silke med sorte detaljer. Den skal bli min, i morgen. 


Så du forresten hvor jeg har fått jobb? På favoritt-Noa Noa selvfølgelig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar