onsdag 13. juni 2012

fødselsdag

Jeg elsker fødselsdager, og (overraskende nok?) er min egen fødselsdag den 7. juni favorittdagen i løpet av hele år. L.O.V.E.S.

I år ble mitt 23. år feiret to dager til ende, og det var herlig!! På selve dagen var det presanger og kake på sengen, soling på terassen, kald hvitvin og rekemiddag i kveldssolen sammen med kjæresten. Dagen etter hadde jeg invitert de fineste jentene Trondheim har å by på til kakeselskap.

Å holde selskap er utrolig hyggelig. Spesiellt hvis alt du har planlagt blir akkurat slik du har tenkt deg. Og når det er snakk om kaker blir alt festligre. Dette kakeselskapet ble akkurat et slikt selskap jeg har ønsket å holde i lang tid. Med ingredienser som rosa makroner, nystekte kanelsnurrer, et tårn med brownies, frisk melon, rosévin med bobler, pompoms i rosa nyanser, cupcakes og presanger blie det til sammen en deilig fest. Hovedingrediensen var selvfølgelig fine fine venninner som ville dele dagen sammen med meg.



Takk for herlig fødselsdagsfeiring, presanger og kjærlighet. Jeg er heldig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar