fredag 24. februar 2012

helge~hygge

Hvis du ikke har bestemt deg for hva helgens søtsaker skal bestå av kan jeg gi et sukkersøtt lite tips.

Nemlig brownies cookies etter denne oppskriften.

Så himla gode cookies tror jeg ikke at jeg har smakt før. Det har kanskje noe med at det er mengder av sjokolade i, nærmere bestemt 350 gr (!!). Og så kommer peanut butter-frostingen i tillegg.. Hjelpes!

Vi hadde damen bak bloggen Passion for Baking til signering i butikken rett før jul. Og hun er virkelig så søt som kakene hun lager. Og rosa. Gummitøvlene var rosa. Så at hun er det store cupcakedronningen i vår tid tror jeg det er liten grunn i å argumentere mot. Men oppskriftene hennes er unektelig vanvittig gode, og søte! Og boken henner er utrolig fin.

Debatten om at sukkersøt baking er idealet for kvinnene i vår samtid kan vi ta en annen gang. Jeg liker i hvert fall både å bake og de litt røde strømpene mine..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar