mandag 11. juli 2011

love shack

Jeg elsker kjoler! Det finnes ikke noe bedre å kjøpe enn kjoler!! Eller jo, bøker, vesker og sko kommer ganske tett opptil. Men kjoler. Jeg får ikke nok. Et av mine absolutte yndlingsmerker når det gjelder sommerkjoler er Love Shack. Kjolene er i den lekreste indiske bomull og lin, helt plaine eller med nydelige indiske mønstre. Altså, helt perfekte etter min mening.

Det som er fint er at damen bak merket har en egen butikk på Lysaker. Den heter Anouska og er så absolutt verdt et besøk. Det finner man både østeninspirert interiør og klærne fra merket Love Shack og Anouska, for å nevne mine favoritter.



Jeg har en turkis stroppløs sak fra før, men den har vært så høyt elsket at den snart måtte få selskap av noen andre. For noen dager siden fikk denne drømmen av en hvit kjole bli med meg hjem. Ekstra fint var det med halv pris. Og enda mer festlig er det at jeg venter på enda en kjoledrøm. En dyprosa, fotsid sak med indisk dråpemønster som skal hentes i morgen.

Stikk innom nå, for det er salg med deilige priser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar