tirsdag 10. mai 2011

pastellvegger og noen sko i rosatoner

Jeg er enormt svak for lyse rosatoner, beige, fløtefarger og puddernyanser. Dette kommer blant annet til syne i deler av skosamlingen min. Så herlig!

Med den kjærligheten jeg har for klær og sko, er jeg naturlig nok ikke den som gjemmer det vekk i skuffer og skap. Det er mye morsommere å bruke de pene klærne og skoene som en del av interiøret og rommet. Derfor står det for øyeblikket åtte par sko linet opp langs den ene veggen, og to vakre tyll- og chiffonkjoler dingler i vinduet. Den ene kjolen brukte jeg senest på lørdag i mors fødselsdagsselskap (skal forresten vise bilder av den fantastiske Pavlovakaken) den andre skal jeg både få sydd inn og opp slik at den passer litt bedre, og er klar for sommerdager i London.














Pikerommet mitt er malt pastellgult, hvilket jeg elsket da jeg var syv, og fortsatt er strålende fornøyd med. Det passer meg og min evige hunger etter sommer, sol og lys. Bildene på veggene har jeg vist før, men det spørs nok om det ikke kommer enda ett lite utdrag fra min nyeste Noa Noa veggcollage. Det vil si at jeg egentlig bare har klistret opp de vakre bildene fra Noa Noas sommerkatalog. Og jammen er det fint! 

Jeg sitter for tiden med nesa dypt i pensum og niskriver notater, som så mange andre. Jeg er likevel ikk helt der enda at jeg prokrastinerer og soser, for ifølge min halvveis-leseplan er jeg au jour. Panikken lar altså vente på seg, men jeg har bestemt at den heller ikke dette semesteret skal få ta (helt) overhånd.. Om fire uker har jeg sommerferie og enda bedre, fødselsdag

1 kommentar:

  1. Vil gjerne sjå bilde av din nye Noa Noa veggcollage! :)

    SvarSlett