tirsdag 10. mai 2011

melli, f&w


Bilder fra Cecilie Melli fall/ winter 2011-12
Foto: Herman Dreyer

Er ikke bare bildene fantastiske? Det er virkelig ikke rart at Cecilie Melli har oppnådd så stor suksess med designet sitt, når det er så vakkert som det er!

Om to uker sånn cirka skal jeg selv smette inn i min drøm av en Cecilie Melli kjole og gå på ball med kjæresten min. Som jeg gleder meg! Også har jeg noen små planer om at lillebror skal knipse et par bilder at oss i finstasen.

Noen ville nok bemerke at jeg brukte den samme kjolen i fjor, hvilket jo er sant. Men da kan jeg bare si så mye som at som student så rekker strengt tatt ikke pengene til en ny ballkjole to år på rad. Og, når jeg først har kjøpt det jeg er skråsikker på at er min absolutte drømmekjole, så vil jeg bruke alle anledninger der jeg skal være riktig så pyntet til å bruke den. Kjolen er virkelig en drøm, som skal brukes mange mange ganger!

Og en vakker dag når jeg har fått et sted og bo med litt mer enn tretten kvadratmeter skal den henge på veggen og vise frem all sin skjønnhet.

2 kommentarer: