lørdag 16. april 2011

det er ferie

Da har jeg kommet meg østover og hjem. Og jammer er det herlig!

Her er det strålende vår med både blåveis og hvitveis.

Kofferten ble pakket med alle yndlingsplaggene mine, og litt fler enn ett par sko. Men det er deilig! Det har til og med sneket seg med et par ballerinas. Det er gjennomgående mye pudderfarver og paljetter ser jeg, men det er jo slik jeg liker det. Alt av tykt yttertøy ble lagt igjen i nord, og jeg har presentert skinnjakken min for årets vårsesong.

Påsken skal feires med familie, kjæreste og venner. Det skal gåes mye på café med fine venninder og kjæresten og jeg reiser til Krakow. Ellers skal jeg være skikkelig mamma- og pappajente (jeg sier jo mor og far men det fungerer ikke helt i denne settingen). Og så har jeg invitert med meg lillebror ut på en øl eller tre.

God påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar