torsdag 1. mars 2012

hatt

Det er et hodeplagg som svært sjeldent har beveget seg inn i min samling av tilbehør. Hatt altså.

Jeg har én bredbremmet sak som er fint på stranden. Akkurat passe bohemsk og ikke minst solbeskyttene på hete stranddager i sydligere strøk.

Men nå har det altså lurt seg inn enda en i samlingen. En ny hatt. Enda en bredbremm sak, men nå i sort ullfilt. Denne vil nok være alt for varm på sommerens ferietur til Hellas, men den blir nok cirka perfekt for våren her i Trondheim. Satt sammen med store solbriller, skinjakke og uteservering på café.

Som jeg gleder meg til våren, som burde være her om noen uker.. Snart burde den kunne skimtes i det fjerne.

Men enda bedre, synes jeg i hvert fall. Etter våren så kommer sommeren!! Et eller annet sted inni meg kjenner jeg at sommerbarnet er ved å våkne fra vinterdvalen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar