søndag 13. februar 2011

pêche nacrée, rose confidentiel, particulère & dragon



Presang fra kjæreste!! JIPPI!!

Fire nye farver fra Chanel!! Loves!!

Nå blir det friske negler i påvente av vår og at gradene i hvert fall kryper oppunder null.

Etter å ha hatt franske negler i noen måneder er det super stas å lakke neglene i så fjonge farver! Jeg skal helt klart få lagt negler igjen, for jeg synes at det er super lekkert, men inntil videre blir det korte fargerike negler her i gården..

Samlingen teller nå syv og jeg håper at den blir enda litt mer utvidet frem til sommeren. Det er nemlig et par faver til som jeg gjerne kunne tenkt meg..

Men det må vente til bankkontoen er litt fyldigere, for nå er det superslank etter baksmell på strøm..

3 kommentarer:

  1. Åh, liker!! :D Du er heldig som kan ha lange, fargerike negler! :) Det er kjedelig å bare kunne ha det i helgene, blir liksom ikke så lange og fine da :(

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Jeg liker også! :)

    Du får spare litt til sommerferien, og investere i noen herlige farger!! :D

    Klemmer!!

    SvarSlett
  3. For ei fin samling! Litt meir stas med Chanel enn H&M neglelakken til 39,50 ;)

    SvarSlett