lørdag 22. januar 2011

reise-r

To av sommerens destinasjoner er planlagt.

Som jeg gleder meg!!

Ti dager i London i starten av juni. Planene er mange, og jeg vet at det kommer til å bli fantastisk. Eller skal jeg driste meg til med fabulous? I tillegg til byliv ønsker vi oss dagturer til Oxford og ut til kysten.. Jeg er såpass blodfæn at jeg ønsker meg en ettermiddag i Notting Hill, så det er fint at vi ikke bor så langt unna. Ellers ønsker jeg meg slaraffenliv med M, intet annet. Masse caféturer. Sitte rygg-mot-rygg og lese bøker i en park, vandre langs Themsen. Jeg vet at M er proff allerede, så det er bare å følge etter henne. Og så sparer jeg penger til et helt spesielt kjøp, fra noe som begynner på M.. Iiih!!


Videre skal to juliuker tilbringes i Hellas. Det skal inntas store mengder calamares, aioli og annen herlig meze. Dagene skal nytes til det fulle på en sandstrand med tykke bøker og kjæresten på øya Milos. Her er det alldeles lite planlegging som skal til, fordi ferie i middelhavsland er svært ukomplisert. Ferien avsluttes med noen dager i Athen. Vi skal både på Akropolis og det (litt) nye Akropolis Museet. Også vil jeg til skomakeren som lager originale gladiatorsandaler.

I mellomtiden har jeg kjøpt guidebøker. Å glede seg og planlegge er nesten halve morroa!!

1 kommentar:

  1. åå, jeg gleder meg stort til å få DEG på besøk! :)))

    SvarSlett