søndag 27. juni 2010

gode dager


Dagene mine flyter for tiden behagelig inn i hverandre, følelsen av sommer og bedaglighet har flyttet inn. Jeg gjør stort sett bare deilige og hyggelige ting som i det store og det hele handler om å nyte de skjøre sommerdagene. Nære venner, noen glass hvitvin, en god kjæreste og markjordbær er stort sett det jeg trenger i en suksessoppskrift. Kubbspill, sykkelturer og bare tær passer meg for tiden også veldig bra.

Jeg gleder meg veldig til noen dager på sjøen. Og til å plukke blåskjell, som man koker i saltvann sammen med oregano, cherrytomater og hvitløk. Mmm.. Dessuten frister havet til en frisk (?) dukkert, og store rolige svømmetak.


Kubb er like morsomt som alltid, selv om jeg ikke helt har teken enda. Hunter bestemte seg for å bli med i dag, men ble sliten, og tok seg en pust i bakken ved siden av Kongen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar