fredag 4. juni 2010

20 kg?


Det var med tilløp til panikk at jeg ringte H i dag og spurte pent om de kunne ta seg av en ekstra kolli på vei hjem til sommerferie.

Jeg er som kjent en storpakker. Når jeg skal på en helgetur ser det ut som at jeg skal flytte bort et halvt år, hvis man skal dømme ut i fra oppakningen.

I dag har jeg flydd hjem til sommerferie og late dager med bare tær. Men, problemet jeg støtte på i mårres var at man kun kan ha med 20 kg når man flyr med SAS. Jeg flyr vanligvis ikke med dette selskapet og fikk meg en overraskelse. Jeg kunne derimot ha med så mange kolli jeg ville, bare de ikke oversteg 20 kg. Da måtte jeg ha betalt 50 kr pr kilo som var overvekt. Jeg har 12 kr på konto..
Ikke aktuelt.

Lærepenge: bare fly med SAS når du har lite bagasje og ikke skal være hjemme i tre måneder..

Det hele løste seg i midlertid da min samboer alvslørte hennes måte å komme seg hjem til sommerferie på; bil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar