torsdag 25. mars 2010

matta mi


Jeg har en stund ønsket meg en yogamatte. For det første, fordi mattene der jeg trener i utgangspunktet er alt for tykke og jeg mistenker at de er smittekilde for en del ekle sykdommer og udelikate lidelser. For det andre ser jeg for meg, at jeg med større mot og mer lyst går i gang med sommer-innspurts-situps og diverse annet styrkesnacks. For det tredje, fordi det selvfølgelig er fint å ha yogamatte på yogatimene.. ..

Jeg har sett for meg en matte i lys rosa, kanskje lavendelfarve.. Her om dagen kunne Jens informere om at han hadde skaffet meg en riktig så flott yogamatte! Det viste seg i går at denne flotte matten var et allerede nedsittet, litt sølete, dog ikke hullete liggeunderlag, pent plukket opp fra bakken på Høvik et sted..

Ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg, ikke det jeg kommer til å ta med meg på yoga etter påske. Men, en riktig god latter fikk vi under overrekkelsen!!

Til spott og spe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar