onsdag 31. mars 2010

jente-onsdag i regnet


Mor&jeg har hatt en deilig ettermiddag i Oslo! Første stopp var Snella og Petronella (anbefales for alle kreative sjeler). Dette er en porselensknappebutikk som jeg har hatt i tankene lenge. Jeg fikk med meg 'litt engel' øredobber og tre små knapper som sier 'håp og lykke'. De skal festes på mors påskegave. Mor fikk seg en flott roseknapp som skal på vårkåpen.


Deretter gikk turen til Cecilie Melli butikken i Thereses gate. Der hang det en vanvittig vakker silkechiffon kjole i støvet rosa som jeg prøvde. Etter påske skal jeg bestille tilpasningstime, og rett og slett kjøpe den!! Æh!! Da blir jeg fjong&fin til Gardeball 2010, HURRA!! (og til ørti andre hygglige anledninger) Mor kjøpte et par øredobber og kalles nå for bling-mamsa, jeg fikk en stor ring med sorte, små stener. Vi var også innom Ti-Mo, det var en flott butikk!! Det hele ble avsluttet med lunch på Kaffebrenneriet på Frogner. For en deilig jente-onsdag i pøsende regnvær!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar