torsdag 8. april 2010

cecilie melli - ♥

Nå er den her, hos meg!!


Jeg hadde tilpasningstime (?) klokken tolv, smatt rett inn i kjolen og fikk den med meg hjem! Litt overrasket over at det gikk så fort, men lite overrasket over lykken av å kjøpe noe så vakkert og skjørt..

Denne skal brukes i mange fine anledniger, jeg bare gleder meg!! Men den skal invies på ball med den kjekkeste gutten jeg vet! Jeg føler meg som en prinsesse, og prinsen har jeg også!

HURRA for å danse inn i myke sommernetter i denne, full av lykke, kjærlighet og varme, det blir så fint!!

*splitter ny og superlekker pakket i peachfarvet silkepapir*


Cecilie Melli har helt klart de vakreste kjolene jeg har sett!!

Titt inom Maya også, for enda fler fine bilder :) ..som jeg skal låne og legge ut her å, hurra igjen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar