torsdag 11. februar 2010

national bank


Hele denne uka har Alt Måste Bli Anorlunda gått i bakgrunnen, virkelig meditativt..

Men, nå valgte plutselig iPoden å spille National Banks Home, og det var stas! For jeg skal hjem i morgen, og si hei til en jeg er glad.. Oooog, da Home surret og gikk, kom jeg på ca en av mine beste konsertopplevelser! Det var National Bank på Sentrum Scene da Maya fylte 20 år. Først god middag, så øl og så enda mer øl, ny Noa-kjole, og sykt liv blant publikum, og de spilte alle sangene jeg elsker!! I og med at det er en folkelig gjeng som spiller i bandet kom de ut etter konserten ut, litt svette i panna.. Vi klarte å kapre en sprittusj, og fikk autografene til ALLE i bandet = LYKKE!!! Vi reklamerte med brusdagsbarnet og Thomas ble vellvillig med på bilde, hurraaa!! Fikk også slått av en litt rar samtale med trommisen om hvordan han holdt skjegget sitt så fint.. Heh! I hvert fall BRA KONSERTOPPLEVELSE, helt klart!!


Bildet er tatt av ? med Janickes kamera


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar